JAVA-קורס ב     
                               תרגיל 3             
 

                                                                             .1  
                                       (Hangman) " כתבי תוכנית עבור משחק "הנגמן
                                                  :המשחק מתנהל עם הכללים כדלהלן    
      כל פעם המשתמש מנחש אות. עם האות מופיעה בתוך המילה אז כותבים את המילה,כאשר
              .האות מופיעה במיקום הנכון, ושאר המקומות שעוד לא נגלו מופיעים עם קו
    _לדוגמא, אם המילה היא "תרגיל" והשחקן ניחש את האות "י," אז כותבים לו  _ _ _י
    אם המשתמש ניחש אות שלא מופיעה במילה, אז מציירים את האיש התלוי עם עוד חלק של 
                                  גופו. אפשר להניח שכל המילים הן בעלות 5 אותיות
                                                      יש מחלקה עבור המשחק שכולל
                                שיטה שמקבלת מהמשתמש את האות שהוא מנחש getLetter  
שיטה שמקבלת את האות ובודקת האם היא נמצאת במילה . השיטה מציבה במחרוזת checkLetter
                       להדפסה את האות במקומות הנכונים. השיטה מחזירה ערך בוליאני
    מדפיסה את המילה עם רווחים במקומות שעדיין מוסתרים ועם האותיות   displayguess
                                                הנכונות במקומן לפי ניחושי השחקן 
  שיטה שמציירת את האיש התלוי. ניתן לצייר אותו ע"י סימנים של "*" ו-"1 displayman
             שיטה שמחזירה ערך בוליאני האומר אם הגענו לסוף המשחק או לא endofgame
תפקידו הוא להמציא מילה שצריך לנחש אותה. כדאי ליצור מערך של מחרוזות,  constructor
         ואז כאשר קוראים לבנאי, הוא מייצר מספר אקראי, שהוא המקום במערך המחרוזות  
                                      static- הערה: אולי כדאי להכריז על המערך כ              
   שהן לשימוש המחלקה (כגון private אפשר להוסיף שיטות אם הן נחוצות, במיוחד שיטות      
                                                           (לצייר חלקים של הגוף

                                                                             .2     
                                             כתבי תכנית ראשית אשר משתמשת במחלקה
                                        הערה: אפשר לשנות מחרוזת למערך של אותיות
String machrozet = "hello";
char machrozetArray=machrozet.toCharArray();
                                              אפשר לשנות מערך של אותיות למחרוזת  
char[] charArray={'b','o','k','e','r',',','t','o','v'};
String machrozet2=new String(charArray);